Huomenta, mä oon virtaa täynnä eilen ja tänään. Toivottavasti tää kestää. Mun silmät näkee nyt tosi avarasti ja vaikka mä vielä juoksenkin eteenpäin mua ei haittaa.

Mä löysin netistä pätkän jossa oli otsikkona:

"10 merkkiä, jotka kielivät siitä, että hän on kiinnostunut sinusta"

Joo mä luin ne, se oli toki faktatietoa ainakin omalla kohdallani, mutta kohdat olivat kutakuinkin tätä lajia "Hän hymyilee sinulle paljon" pelkästä tästä voisi jo tietää että toisella on tunteita toista kohtaan tai vaikka "Hän on kohtelias ja tekee olosi aina mukavaksi olittepa missä tahansa. " Ei tähän tarvitse enää 8 merkkiä lisää. Nojoo ei oteta niin vakavasti..:)

Mä ajattelin omien kokemuksien perusteella keksiä myös 10 tähän asiaan liittyvää merkkiä.

1.Hän tarkkailee eleitäsi,ja miten kohtelet muita.

2.Hän pyrkii vaivihkaa lähellesi.

3.Hän kysyy mielipidettäsi asioihin.

4.Hän on ystävällinen myös kavereillesi, ei kuitekaan liian.

5.Hän katsoo sinua, huomatessasi kuitenkin kääntää katseen pois.

6.Hän puolustaa mielipidettäsi.

7.Hän pyrkii kosketuksiin kanssasi,esimerkiksi kysyessäsi purkkaa hän on se joka haluaa sen ojentaa.

8.Hän on kömpelö seurassasi,johtuen siitä että hän yrittää liikkua sulavasti ja ajattelee liikaa miltä näyttää.

9.Somessa hän ei unohda tykätä lisäämästäsi kuvasta.

10.Muiden lähtiessä hän jää kanssasi vaikka mieli tekisi myös mennä ystävien perässä.

Omakohtaisiahan nämä ovat,jokaisella on oma tarinansa...Nyt ruuan laittoon..heips..:)

Tässä vielä eilinen taivas iltalenkillä.

11756673_993559874007785_2145195570_n.jp