11791645_991584644205308_2007965127_n.jp

 

Huomenta.

Mä rupesin miettiin mun omaa lapsuutta,sitä että mulla on vähän ikävä sitä aikaa. Onko mulle tulossa nyt jo ikäkriisi? Mulla on ikävä sitä mielikuvitusta ja sitä kuinka kaikki oli uutta ja ihmeellistä. Mä oon kiitollinen että mun lapsuus on ollut hyvä, parempi kun hyvä.

Uskotteko te horoskooppeihin? Mä oon ainakin aika taikauskonen. Mä en välttämättä usko siihen että horoskoopit voisi ennustaa vaikka sun koko tulevan viikon kohokohdat. Mä uskon ehkä enemmän siihen että jokainen horoskooppi on oma ihmistyyppinsä, kun horoskooppeja on 12 täällä meillä, niin ihmistyyppejäkin olisi 12? En tarkoita niin että, esimerkiksi kaksoset kaikki ovat samanlaisia ihmisiä ja käyttäytyvät samalla tavalla. Jokainen me kuitenkin omistamme oman persoonamme, sitä ei mitata horoskooppien mukaan, tai siis itse en mittaa..Olen itse neitsyt horoskoopiltani, "pikkutarkka saivartelija ja muiden epäkohtiin ja puutteisiin takertuva häirikkö." Ikävä kyllä totta, olen sen huomannut itse,pikkutarkkuudelle en voi mitään mutta toisten puheisiin takertumiseen voin, mikä ärsyttävintä kun tarinasi väliin heitellään nasevia kommentteja. Mutta kommenttini ovat aina asia puhetta ja korjaan yleensä toisten sanomat virheet, aarrrgg ärsyttävää..."Neitsyt on kriittinen ja keskittynyt elämän olosuhteiden parantamiseen. Hän on elämää ja asioita arvioiva tyyppi, erittelevä, yksityiskohtainen ja kirjaimellinen."

Entäs rakkaus horoskooppeina, valitsenko miehen sen mukaan mitä internet minulle suositelee? "Samanlainen elämänasenne löytyy useimmiten toisen Neitsyen tai Ravun kanssa. Vakavat pohdiskelut onnistuvat parhaiten mietteliään Kauriin kanssa." Voihan sitä kokeilla..kriteerejä en kuitenkaan laske rakkaudessa horoskooppien mukaan, horoskooppinen lukeminen ja vertailu on mielestäni vain jännittävää ja hauskaa.